Tarjáni Képek

Salgótarján, Nógrád megye ízelítő, a többi http://tarjanikepek.hu

kismoszkva

Nincs megjeleníthető elem

Tarjáni séta

2010.01.07. 08:14 :: galagonya

A Főtéri vasúti megállóban ezeket az emléktáblákat lehet látni

-holokauszt emléktábla a 60 éves évfordulóra emlékeztetve

Salgótarján

- A kormány 1868. július 1-jén felvásárolta a csődbement Magyar Északi Vasutat (Budapest–Salgótarján)

Salgótarján

- ami tovább épült Losonc felé

Salgótarján

Svejk emléktábla nincs, de a kocsmából rálátni az állomásra

Salgótarján

Aki a városba érkezik ezen a táblán fejtheti meg a helyijáratok közlekedésének rejtelmeit.

Salgótarján

Télire nekem
több tüzelőt
kéne venni,
mint amennyi
van, amit be
úgy szereztem,
hogy sokáig megéheztem.
A tél fagyos arcával
felém nevet,
mert elvitte pénzemet
a fa, a szén;
de ne képzelje valaki,
hogy annyira szegény
és nyomorult lettem,
hogy kínomban
nem a kenyeret,
hanem a tüzelőt ettem.

------

Mint valami ólban,
meleg kunyhómban
egyedül magamban,
suttogva, halkan
szeretek beszélni a télről,
melynek fagyos érkezése
zuhogva szétdől
a vidéken,
földön s az égen,
meg a didergő tájon,
melynek hosszában
idegesen kever
hóömlést a szél.
Fagyos áramlatuk
elég sokat
hozzám is bever:
nem zavar,
csak dolgozgatok,
mert most eléggé
jókedvű vagyok.

Balázs János

Salgótarján

Salgótarján

Salgótarján

Napjaim tetején ülök, onnan
lóg le a lábom, hajamon
hófelhő kalapoz és szavaim
messze, kakastollak közt
portverve menetelnek!

Radnóti Miklós

Salgótarján

Salgótarján

Salgótarján

Karancstól Karancsig

Salgótarján

/A képek telefonnal készültek/

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása