Tarjáni Képek

Salgótarján, Nógrád megye ízelítő, a többi http://tarjanikepek.hu

kismoszkva

Nincs megjeleníthető elem

Ez volt 2008

2008.12.31. 11:02 :: galagonya

Januárban egy sorozattal kezdődött az év.  Ipolytarnóc polgármesterének  Szabó Tibornak gyűjtését közvetíthettem

Februárban a pálfalvai Bányakaszinó elhanyagolt épületébe merészkedtem be

Március mi másról is szólhatna ...mint a Tarjáni Tavaszról :)

Áprilisban kulcsot kaptam a Pipis -hegy alatti légó pincéhez

Májusban meghallgattam az ozdini déliharangszót

[audio:http://tarjanikepek.hu/wp-content/uploads/2008/05/ozdindeliharang.mp3]

Júniusban gyalog vettem birtokba az elkerülő út felüljáróját

Júliusban eljutottam a Grand-canyonba /igaz ez csak a palóc jelzős :) /

Augusztus a folklór hava:  Nógrádi néptánc fesztivál,    Kazári búcsú egy héten át

Szeptemberre feljutottam a kitisztított Kálváriára is

Októberben Szécsényben néztem meg az utolsó pitypangot

Novemberre eltűntek a színek (egy próbát megért)

Decemberre már csak ez maradt

Minden kedves látogatómnak békés, boldog új esztendőt kívánok!

- remélem jövőre is velem tartanak-

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása