Tarjáni Képek

Salgótarján, Nógrád megye ízelítő, a többi http://tarjanikepek.hu

kismoszkva

Nincs megjeleníthető elem

A régi hősök hova tűntek... IV.

2007.12.22. 07:00 :: galagonya

A világ másik végén

Szingapur: 2000-ben Magyarorszagon volt egy Vitorlas Vilagbajnoksag, ahol a Kedvesem (aki azota a ferjem lett) szakmai es egyeb tolmacsi teendoket latott el. Az O motorosaban utazott a szingapuri szovetseg vezetoje, aki edzot keresett a Szingapuri Valogatott melle. Beszelgetes, cimcsere stb. vegul egy meghivasos probamunka kovette. Megegyeztek, igy 2001 februarjaban utaztunk ki. En gyorsan nekikezdtem munkat keresni, de kozben aerobic orakat es sileckeket adtam. /Síelni Szingapurban?? Mielott meg elfelejtenem, a kerdesed jogos a szingapuri sielessel kapcsolatban. Azonban tenyleg lehet ott sielni, egy fedett sipalyan , bar en ott oktatokent dolgoztam. /
2001 augusztusatol kezdtem az Overseas Family School-ban tanitani. Ott egyebkent rengeteg tapasztalatot gyujtottem ossze, mivel egy hatalmas Nemzetkozi Iskolarol van szo (3000 diak, 250 tanar), ahol 65 kulonbozo orszagbol jarnak gyerekek. 2 gyermekem Szingapurban szuletett, es mellettuk dolgoztam (minthogy ott mindossze 2 honap a szulesi szabadsag).
A kinti elet teljesen mas volt, mint az itthoni, eleg nehezen szoktuk meg.
2007 juliusaban jottunk haza.

A tenger

Sentosa szigete

Ázsia legdélibb pontja

A lakóparkunk...

...felülről is

Kínai újév

Kedvenc gyümölcseim

Az utolsó nap az iskolában

A tornaterem

Óra előtt

Diákjaim

Úszásóra

Munkatársak között

Az autónk :)

Indiai barátunk

Édesanyámmal

Gyermekeimmel

Kimaradt a sírollerezés!

Valoban, az szep emlek, es bar abban lettem Europa Bajnok tobbszor, a biathlonban elert Vilag kupas eredmenyeimet tobbre ertekelem magamban. Illetve van egy sirolleres eredmenyem, amire nagyon buszke vagyok. Az egy 30 Km-es Orszaguti Nemzetkozi Verseny volt Olaszorszagban, ahol indult az egyik nagy hazai kedvenc, nem mellesleg Vilagbajnoki 6-ik helyezett sifuto is. Emellet, tobb nagy eredmenye is volt. A neve most hirtelen nem jut eszembe, de ha beugrik leirom kirol van szo. Szoval egyutt rajtoltunk vagy 30-an lanyok, koztuk O a nagy eselyes, es nagy asz. Kb. 10 Km-ig egyutt haladt a mezony, majd onnan elkezdett egy kicsit szorodni. En tartottam a lepest az olasszal, de eszembe sem jutott, hogy majd vegig birom vele. Egyszeruen ki akartam probalni, hogy mit birok az O tempojaban. Ez olyannyira jol sikerult, hogy 20 Km-nel mar csak mi voltunk ketten elol, a tobbiek percekkel lemaradva mogottunk. Ereztem, hogy jo formaban vagyok, de gondolni sem mertem arra, hogy melto ellenfele lehetek. 25 Km-nel meg mindig egyutt haladtunk. Akkor mar tudtam, ha belehalok, akkor is vegig megyek vele, lesz ami lesz. Kuzdottem, kemeny tempo volt, kozeledett a cel. Rengeteg olasz szurkolo az ut ket oldalan, mindenki Ot biztatta. Befordultunk a celegyenesbe, en kozvetlen mogotte voltam akkor. Robbantottam, es csak mentem, mentem, mar csak a szivem vitt nem is a labam, es a becsvagy, hogy legyozzem. Mar mellette haladtam, ketten egyutt sprinteltunk 30 Km megtetele utan. Aztan ereztem, hogy kicsit lemarad. Ez meg nagyobb erot, lenduletet adott nekem, es igy vegul megtartva azt a kis elonyt, elsonek ertem at a celvonalon. Baberkoszoru a nyakba, oriasi ovacio, gratulaciok stb. Eloszor fel sem fogtam, aztan tudatosult bennem, hogy legyoztem a verhetetlennek hitt nagy bajnokot. Jo erzes volt, en a mai napig nagyon buszke vagyok erre az eredmenyemre. Az olaszok nagyon ertekeltek, nagy felhajtast csinaltak utana. Pedig a hazai versenyzojuket verte meg egy magyar.
Ha jol emlekszem, ez 1990-ben volt.
Azota eltelt 18 ev, az emlekek szepek.

Most ennyi fert a kis nosztalgiazasba.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása