Tarjáni Képek

Salgótarján, Nógrád megye ízelítő, a többi http://tarjanikepek.hu

kismoszkva

Nincs megjeleníthető elem

Tanácsköztársaság

2006.03.22. 08:43 :: galagonya

A Főtéri 1919-es emlékműről már írtam valahol, hogy "jogosan" maradt meg.
Amikor tegnap ezt fotóztam, akkor még nem  esett le a tantusz, csak este, amikor Alraz kommentjét olvastam. /Pedig én még emlékezem a FIN -re -Forradalmi Ifjúsági Napok márc. 15. ,  márc 21. , ápr.4.-/
Vannak még olyanok, akik továbbra is megemlékeznek a Tanácsköztársaságról.


Nem olvastam el a szalag másik felét, de szinte biztosra veszem, hogy valamelyik munkáspárt helyezte ide a csokrot.


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása